0

ANNELER GÜNÜ SÖZLERİ

Anneler Günü Sözleri
Her zaman senin karsinda masum ve sevgine muhtac bir cocuk ruhuyla dururum. Cunku sen benim annemsin. Beni benden cok taniyansin, bilensin. Bana sarildigin zaman tum dertlerimi yok edensin. Anneler gunun kutlu olsun ey aziz kadin, annem!.
Sen evimizin kralicesi, basimizin tacisin.. en aziz varligimiz. Anneler gunun kutlu olsun annem.
Her seye deger senin sonsuz sevgin.. Annem annem.. Seni cok ariyorum.. Cok ozledim. Anneler gunun kutlu olsun biricik melegim.
Annem senin sevgin dunyami isitan tek gunestir. Hic isigin eksilmeyecek biliyorum. Varliginla mutluyum. Anneler gunun kutlu olsun sevgili annem.
Sinirsiz bir sevgi, anlatilmaz bir sevgiyle beni seven annem, sana layik olmak icin yasiyorum. Anneler gunun kutlu olsun.
Dunyada kimseyi seni sevdigim kadar sevemem, baglanamam. Anneler gunun kutlu olsun canim annem.
Annecigim benim, huznumu sevince donusturen tek insansin. Anneler gunu kutlu olsun bitanem.
Sabirlisin, sicaksin, sefkatlisin, koruyucumsun, bagislayansin.. Annemsin. Seni cok seviyorum.
Dunyanin en guzel, en iyi annesi, anneler gunun kutlu olsun.
Benim bitanecik tatli annem, senin cocugun oldugum icin her zaman gurur duydum. Ellerinden operim.
Karsiliksiz tek sevgi ananin cocuguna duydugu sevgidir. Ben kendi cocuklarimda senin sevgini buldum. Ve seni ne cok sevdigimi bir daha anladim . Iyi ki seninle varim annem. Ellerinden operim.
Seni bir gun degil her canim yandiginda, basim sIkistiginda seni cagiriyorum. Sesimi duyan tek insan sensin. Anneler gunun kutlu olsun ANNECIGIM.
Kuzey ruzgari da esse, kopsa da firtina, siginacagim tek liman sensin annem. Hakkini nasil oderim.. Basimi dizlerine koymaya geldim.
Gokyuzunden bir yildiz kayar, dilek tutariz. Annem gozlerini kapar butun dilekleri benim icindir. Ellerinden operim.
Benim annem, canim annem. Sen benim hayatimin, en buyuk varligisin. Sensiz bir hayat dusunemiyorum senin varligin, beni hayatta en mutlu eden sey. Iyi ki varsin ve iyi ki benim annemsin, senin gibi bir annem oldugu icin gurur duyuyorum. Anneler gunun kutlu olsun annem…
Canim Annem, benim senin varligin her seyiyle bana hayat veriyor. Senin o sicacik sevgin vazgecilmez sicakligin her zaman beni isitti, hep nerde zorda kalsam bana bir cikar yolu buldun karanlikta kaldigimda ay gibi parlayan isigim, sogukta usudugumde icimi sicacik isitan sevginle her zaman yanimda oldun. iyiki varsin iyiki benim annemsin senin gibi annem oldugu icin Allahima sonsuz sukurler olsun seni cok seviyorum. Can ozum biricik anacigim, anneler gununu cani gonulden kutlarim, ellerinden operim... Anneler Gunun Kutlu Olsun...
Annecim, biricigim.. Sonsuz sevgini, bitmez tukenmez sabrini ancak anne olunca anlayabilecegim herhalde.. Secme sansim olsaydi yine senin annem olmani istedim.. SENI COOOOKK SEVIYORUMM... Anneler gunun kutlu olsun!!!
Bu dunyadaki en guvenli siginagim senin kucagin. Benim annem olman bu dunyadaki en buyuk sansim. seni seviyorum annem.. annerler gunu kutlu olsun annem.
Meger dilimdeki ve beynimdeki en guzel kelime senin adinmis. Sana her seslenisimde ya acim diniyor ya da sevgim cosuyor. Anneler gunu kutlu olsun canim annem
Sen hayatimin kutup yildizi oldun. Nereye gidersem gideyim isiginin altinda sevginle uyudum. Dogru yolu buldum. Seni seviyorum anne. Anneler gunun kutlu olsun canim annem
Annecigim, bir gunumde degil her gunumdesin. Annem olman dunyadaki en buyuk sansim, iyi ki varsin. Anneler gunun kutlu olsun
Fedakarlik, sevgi, sabir ve guzellik ne demek tarif et derlerse; annem derdim canim annem seni bir gun degil her gun cok seviyorum. Anneler gunun kutlu olsun canim annem
Yuregindeki sinirsiz sevgi ve sabir icin cok tesekkurler canim annecigim... Anneler gunun kutlu olsun!
Mesafeler uzak olsa da yuregim hep seninle canim annem... Anneler gunun kutlu olsun!
Sen varken ben yoktum. Sen acken ben toktum. Simdi de, sonra da basimin taci annem. Seni hep sevecegim benim canim annem.
Seni unutmadigimi bugunde bilmeni istedim. Anneler gunun kutlu olsun dunyanin en guzel ve ozel annesi...
Bir gunumde degil her gunumdesin. Her gun her saniye benimlesin. Her zaman bana destek oldun. Sen benim icin cok ozelsin. Anneler gunun kutlu olsun...
Benim icin her seye katlanan, her zaman yanimda olan, degeri bicilemeyen dunyanin en guzel annesine… Anneler gunun kutlu olsun canim annem…
Dun sana kizdiklarimi bugun ben yapiyorum Anne.
Cunku aslinda senin kucuk bir kopyanim. Umarim senin kadar sevgi dolu olurum, Anneler gunun kutlu olsun canim annem…
Benim icin her seye katlanan her zaman yanimda olan degeri bicilemeyen dunyanin en guzel annesinin, anneler gunu kutlu olsun...
Annecigim, bir gunumde degil her gunumdesin. Annem olman dunyadaki en buyuk sansim, iyi ki varsin. Seni cok seviyorum annem.
Sen hayatimin kutup yildizi oldun. Nereye gidersem gideyim isiginin altinda sevginle uyudum. Dogru yolu buldum. Seni seviyorum annem.
Eger bana gozlerinle degil de kalbinle bakmis olsaydin, seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin... Anneler gunun kutlu olsun canim annem.

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top